Colibita 255 C, Colibița 427007

Deschis 24/7

Regulament Hotelier

REGULI DE ORDINE INTERIOARĂ

Reguli:
  1. În calitate de Proprietari, dorim să aveți o ședere plăcută în complexul nostru,asigurându-vă că ne vom strădui ca toate serviciile oferite să fie la nivelul cerințelor dumneavoastră.
  2. Regulamentul de ordine interioară și normele de comportament prezentate mai jos, au rolul de a stabili premisele funcționării Complexului Panoramic Colibița în condiții civilizate și conform normelor legale.
  3. Prezentul regulament are ca obiectiv stabilirea condițiilor de ședere a turiștilor în incinta complexului. El se aplică tuturor turiștilor, care îl acceptă prin însuși faptul cazării lor în complex și trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve.
  4. Pentru a ne putea duce la îndeplinire aceste dorințe în așa fel încât să reveniți la noi cu plăcere de nenumărate ori, vă rugăm să respectați cu strictețe următoarele reguli de ordine interioară:
  5. Tarifele diferă în funcție de tipul de Apartament/ Cameră pentru care optați, disponibilitate și perioada aleasă;
  6. Cazarea se face începând cu orele 15:00, pe baza actului de identitate iar predarea camerelor se face cel mai târziu la orele 12:00;
  7. Receptia este deschisă nonstop.
  8. Oaspeții care eliberează camerele până la orele 12:00 pot lăsa bagajele la recepție într-un spațiu dedicat acestui serviciu pentru 12 ore fără costuri suplimentare (dar pe răspunderea deținătorului);
  9. Pe perioada șederii în Complexul Panoramic Colibița**** turiștii au obligația de a păstra curățenia utilizând coșurile de gunoi amplasate în complex, fără a arunca în toaletă obiecte care ar putea conduce la avarierea stației de colectare a reziduurilor;
  10. Oaspeții sunt rugați să păstreze liniștea astfel încât să nu deranjeze alți oaspeți și să nu intre fără permisiune în alte camere sau în spațiile destinate doar personalului autorizat;
  11. Copiii nu trebuie lăsați nesupravegheați în niciunul dintre spațiile complexului. Orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor în incinta
    complexului, nu este responsabilitatea noastră ci a persoanelor care însoțesc copiii și sunt însărcinate de supravegherea acestora;
  12. Nu este permis alergatul sau practicarea oricărui sport în lobby, camere sau în holurile complexului;
  13. Oaspeții trebuie să anunțe cât de repede posibil orice defecțiune a aparatelor, instalațiilor sau alte neconformități tehnice/ mobilier din dotarea complexului;
  14. Orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a utilizării facilităților complexului fără respectarea normelor de securitate corespunzătoare acestora, nu este responsabilitatea noastră;
  15. Este interzis accesul cu animale de companie;
  16. Folosirea prosoapelor și a lenjeriei din dotarea camerei este strict interzisă în alte scopuri (șters părul vopsit, pentru demachiat, curățat încălțămintea, geamantanele, pardoseala, etc.), se vor folosi doar pentru uz corporal;
  17. Deteriorarea de către turiști a oricărui obiect din inventarul Complexului Panoramic Colibița **** atrage răspunderea materială a acestora privind
    achitarea daunelor la valorile afișate în lista obiectelor din inventar, listă regăsită la Receptia Complexului;
  18. Complexul Panoramic Colibița**** nu percepe taxă pentru internet și nu își asumă răspunderea pentru eventualele defecțiuni sau lipsa sporadică a semnalului cauzată de furnizorul de internet, a condițiilor meteo sau a suprautilizării acestuia de către turiști;
  19. Oaspeților li se interzice cu desăvârșire introducerea în complex de: armament, arme albe și substanțe lacrimogene. Conform legislației române, deținerea, consumul și comercializarea de substanțe halucinogene și psihotrope este
    interzis și se pedepsește conform legilor in vigoare;
  20. Complexul dispune de parcare proprie în limita locurilor disponibile si nu este posibilă rezervarea. Complexul Panoramic Colibița**** nu percepe taxă de parcare și nu-și asumă răspunderea pentru eventualele probleme apărute (furtul din/ de mașini, avarieri datorate manevrelor greșite, etc.);
  21. Turiștii din afara Complexului NU au acces in interior si nici la facilitățile din cadrul complexului, precum: piscină, saună, pool bar, loc de joacă pentru copii, cinema, restaurant, etc;
  22. Este interzis in cadrul complexului nudismul;
  23. Fumatul este interzis în apartament/ cameră si în interiorul complexului;
  24. În momentul cazării vă rugăm să informați personalul recepției cu privire la orice alergie sau intoleranță la vreun aliment;
  25. Complexul Panoramic Colibița **** nu practică un cod vestimentar special dar recomandă decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal;
  26. Datele personale pot fi puse la dispoziția autorităților statului (inclusiv autorităților fiscale, agenții de stat) în condițiile legii și conform informării primite în momentul cazării;
  27. Să nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea complexului, în caz contrar aceștia datorează suma aferentă reparării/ înlocuirii obiectului deteriorat;
  28. Să nu preia la plecare bunuri din dotarea Complexului Panoramic Colibita****;
  29. Vă rugăm să anunțați Recepția în cazul în care dețineți bunuri cu valoare mare și să le păstrați în condiții corespunzătoare (seif cameră/ seif recepție), în caz contrar, Complexul Panoramic Colibța**** nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea/ distrugerea bunurilor dumneavoastră;
  30. În cazul în care bunurile se predau la Recepție, se face pe bază de proces verbal de predare – primire;
  31. Din motive de securitate sistemul de supraveghere video este activ atât în exteriorul clădirii cât și în spațiile din interior. Personalul complexului nu este
    autorizat să facă uz de aceste înregistrări și nici să le pună la dispoziția unor terți, cu excepția solicitării în scris primită de la organele de poliție;
  32. Este interzisă utilizarea aparatelor de preparare a hranei în spațiile de cazare: ex: grătar electric, oala electrică, plită electrică, etc;
  33. Pentru accesul în restaurant este obligatorie purtarea brățării specifice tipului de masă ales;
  34. Accesul în spațiile de cazare cu vesela sau mâncarea din restaurantul complexului este permis doar la cerere si cu aprobarea Recepției, în rest este strict interzis;
  35. Prin acceptul dumneavoastră, considerăm ca sunteți de acord cu termenii și condițiile impuse de catre Complexul Panoramic Colibița****;
    •  
Facilități pentru persoane cu mobilitate redusă
  1.       Complexul Panoramic Colibita**** pune la dispoziție acces special, separat pentru persoanele cu dizabilități;
 
Sesizări și reclamații
  1. Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, în perioada șederii turiștilor în complex;
  2. Reclamațiile făcute sub orice formă după plecarea turiștilor nu vor fi luate în considerare;
  3. Complexul Panoramic Colibița**** se obligă să rezolve orice reclamație primită de la clienți în legătură cu serviciile prestate în maxim 24 de ore de la momentul formulării acesteia;
 
Politica de rezervare

Rezervarea se face prin intermediul următoarelor mijloace:

  1. E-mail: rezervari@panoramic-colibita.ro
  2. Site: www.panoramic-colibita.ro
  3. Telefon: 0363 408 918
  4. Platforme de Rezervari: Booking, etc
 
 
Politica de anulare și plată
  1. Termenul de anulare al unei rezervări fără a se percepe penalități este ora 12:00, cu maxim 7 zile înainte de sosire. Pentru anulările făcute într-un interval mai mic de 24h sau în caz de neprezentare, se percepe contravaloarea primei
    nopți de cazare;
  2. Pentru a vă putea garanta rezervarea, vă rugăm să ne transmiteți datele unui card de credit/ debit valid;
  3. Plata cazării se va face integral în RON, în momentul check in-ului;
  4. În caz de neprezentare, complexul își rezervă dreptul de a elibera apartamentul/ camera pentru restul sejurului. În cazul persoanelor care nu au
    rezervare în prealabil, Complexul Panoramic Colibița, nu garantează disponibilitatea apartamentelor/ camerelor dorite la momentul prezentării la recepție;
  5. Pentru efectuarea rezervărilor clienții vor achita 50% din valoarea totală a serviciilor turistice solicitate. Plata se va face în baza facturii de avans emisă de complex și transmisă prin e-mail după confirmarea disponibilității spațiilor de cazare solicitate;
  6. Plata se poate face cash, virament bancar, tichete vacanță sau prin card de credit/ debit. Turistul este responsabil pentru verificarea informațiilor trecute în factură pentru a nu apărea neconcordanțe legate de serviciile solicitate.
    Rezervarea se consideră finalizată numai după încasarea de către societatea noastră a avansului solicitat;
  7. Turiștii pot solicita, contra cost și în limita disponibilității late check out astfel: până la orele 18:00 se percepe 50% din tariful unei nopți de cazare/ apartament, iar după orele 18:00 se percepe 100% din tariful unei nopți de
    cazare/ apartament;
 
Copii și paturi suplimentare
  1. Copiii până la 6 ani beneficiază de gratuitate dacă sunt cazați în cameră cu 2 adulți plătitori folosind același pat;
  2. Părinții sunt obligați să certifice vârsta copiilor cu un document de identitate la check-in;
  3. Capacitatea maximă pentru paturi suplimentare este de 1 pe cameră;
 
Cărți de Credit acceptate
  1. Complexul își rezervă dreptul de a autoriza cardul de credit înainte de sosirea clientului;
Call Now Button